Najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky

 

Ako rýchlo dostanem tovar?

Naši partneri obvykle doručujú v priebehu 1-2 pracovných dní.

98% objednávok obdržaných a uhradených alebo na dobierku do 14:00, odosielame v daný deň av kombinácii s Českou Poštou , pri objednaní v dňoch pondelok až štvrtok, zásielku obdržíte hneď nasledujúci pracovný deň.

Bližšie informácie o dĺžke doručenia nájdete u jednotlivých dopravcov v ponuke v košíku. Pokiaľ objednávate na konci týždňa v dňoch piatok až nedeľa, zásielku obdržíte v pondelok, respektíve v utorok nasledujúci týždeň.

Ako funguje platba vopred (mimo platobnej brány)?

Po dokončení objednávky obdržíte jej potvrdenie, ktoré obsahuje QR kód pre uľahčenie platby a informácie k platbe - číslo účtu, do variabilného symbolu uveďte číslo objednávky. Do poznámky môžete navyše uviesť Vaše meno na rýchlejšiu identifikáciu objednávky. Je to také jednoduché :-)

Platba mimo platobnej brány znamená, že ju odosielate priamo na náš účet, nie na účet sprostredkovateľa, ktorý Vás prepája do Vášho internetového bankovníctva.

Ako funguje platba vopred cez platobnú bránu (kartou alebo na účet)?

Ak zvolíte po dokončení objednávky platbu kartou VISA či MasterCard alebo platbu vopred na účet cez vybranú banku, presmerujeme Vás na platobnú bránu, kde budete môcť platbu vykonať. Platobná brána je otvorená iba po určitú dobu (podľa podmienok vybranej banky), preto je platbu potrebné vykonať hneď po objednávke.

Čo robiť v prípade, keď platba cez platobnú bránu z akéhokoľvek dôvodu neprebehne?

Môžete postupovať takto:

     a) priamo na náš účet uvedený v kontaktoch. Do variabilného symbolu uveďte číslo objednávky a do poznámky môžete navyše uviesť Vaše meno pre rýchlejšiu identifikáciu objednávky. Táto varianta je tiež bez poplatku.

     b) Dať nám informáciu o zmene platobnej metódy na dobierku (je spoplatnená).

A ak si nevšimnete, že platba neprebehla, po určitej dobe Vám zašleme informáciu, aby ste platbu preverili a dohodneme sa, ako budeme postupovať.

Čo je to platobná brána?

Platobná brána je špeciálna aplikácia, ktorá umožňuje rýchle, bezpečné a jednoduché platenie na internete. Prevádzkovateľom platobného systému je spoločnosť licencovaná Českou národnou bankou a riadi sa jej reguláciami. Platobná brána spĺňa príslušné bezpečnostné štandardy a využíva moderný bezpečnostný systém 3D Secure pre platby kartou. Platobná brána umožňuje platenie kartami VISA a MasterCard alebo platby cez internetové bankovníctvo.

Kedy odosielate tovar?

98% objednávok obdržaných a uhradených (vr. dobierky) do 15:00, odosielame v daný deň.

     Pri platbe vopred (mimo platobnej brány) tovar odosielame po obdržaní platby na účet. Naša banka prijíma okamžité platby, takže často objednávku spracovávame v ten istý deň.

     Pri platbe cez platobnú bránu (kartou alebo na účet) tovar odosielame po potvrdení platby poskytovateľom platobnej brány.

     Pri platbe dobierkou tovaru odosielame po obdržaní objednávky.

Zásielka prišla poškodená, čo robiť?

Vyhodnoťte, nakoľko je poškodenie obalu veľké a podľa toho sa rozhodnite, či zásielku prevezmete. Prípadne môže byť zásielka v náhradnom obale, čo by znamenalo, že originálny obal bol veľmi poškodený a doručovacia firma ho prebalila. V takom prípade je bohužiaľ veľká pravdepodobnosť, že tovar vo vnútri bude poškodený.

Ak teda máte podozrenie na poškodenie obsahu zásielky, radšej ju nepreberajte (doručovacej firme - kuriérovi povedzte, nech ju vráti odosielateľovi) a kontaktujte nás - viď. záložka Kontakty. My Vám obratom zašleme novú zásielku.

Tovar má chybu, ako postupovať?

V záložke Reklamácia nájdete informácie, ako postupovať. Je to naozaj jednoduché a môžete sa spoľahnúť, že ju budeme riešiť.

Čo znamená odstúpenie od zmluvy?

Inak povedané, máte podľa zákona možnosť vrátiť