Ako reklamovať tovar

REKLAMÁCIA u internetového obchodu Báglík.sk prevádzkovaného na internetovej adrese www.baglik.sk

Ako reklamovať vadu výrobku?

Môže sa stať, že sa vo výrobe niečo nepodarilo. My sa však budeme snažiť, aby ste aj napriek tomu boli spokojní.

Nižšie uvádzame pár bodov vedúcich k Vašej spokojnosti pri reklamácii vady tovaru.

Čo treba urobiť na vašej strane?

  1. Vyplniť Reklamačný formulár, ktorý si môžete stiahnuť vo Wordu alebo v pdf.
  2. Vložiť vyplnený formulár k reklamovanému tovaru. Ak nemáte možnosť tlače, odfoťte a pošlite emailom na reklamace@baglik.sk.
  3. Uistiť sa, že ste vybrali všetok obsah, napr. u batohov, peňaženiek a pod.
  4. Riadne zabalený tovar odoslať (na vlastné náklady) na adresu:

Báglík.cz, Lidická 334, 273 43 Buštehrad. Kontakty pre dopravcov: info@baglik.cz, 792237097.

Ako bude postupovať Báglík.sk?

  1. Potvrdíme Vám, že sme tovar na reklamáciu prijali.
  2. Budeme komunikovať spôsob vybavenia reklamácie s dodávateľom a priebežne Vás informovať.
  3. Reklamácia bude vybavená jedným z nasledujúcich spôsobov:
    1. tovar bude opravený,
      1. opravený tovar zašleme my (prípadne dodávateľ) na Vami udanú adresu vo formulári.
    2. Bude rozhodnuté o výmene za nové,
      1. nový tovar zašleme my (prípadne dodávateľ) na Vami udanú adresu vo formulári.
    3. Bude rozhodnuté o vrátení peňazí (pokiaľ nie je nový tovar dostupný),
        Ak vrátime Vám čiastku zodpovedajúcu danej položke na vystavenej faktúre. Peniaze vraciame ihneď = obvykle v rámci 1-3 pracovných dní.
  4. O spôsobe vybavenia reklamácie Vás budeme informovať.
  5. Ak bude treba, spojíme sa s Vami...

Ak si chcete prečítať viac, riadime sa Reklamačným poriadkom.

Postup môžete konzultovať na telefóne+420 792 237 097 alebo emailom reklamace@baglik.sk

Jednoduchšie to byť nemôže a veríme, že aj táto skúsenosť s naším eshopom bude pre Vás pozitívna 😉